Webshop: Sportshoes.hu




Ezúttal páromnak vettük sportcipőt a sportshoes.hu-n. Nem támogatom a cipők internetes vásárlását, mert nagyon rizikós, hogy egy cipő mindenhol megfelelő, nem látom a varrásokat, nem tudom megtapogatni, mert ezek a szempontok nekem nagyon fontosak. 

Nekem sajnos kicsit szélesebb a lábfejem, ezért a legtöbb szép és kecses pántos cipőt nem tudom hordani, mert vagy szoros a pánt, hülyén áll, vagy bele sem megy a lábfejem :(

Kedvesem se szeret ruhaneműt neten vásárolni, de tekintve, hogy mennyire botrányosan ronda férficipők voltak divatban egész nyáron és lesznek is egész ősszel, hát.... Megnéztünk pár boltot, de semmi (ő tipikusan a "gyorsanvégigszaladok" típus, így hamar végeztünk nulla sikerélménnyel. Az ő ötlete volt, hogy nézzünk szét a neten (el se hiszem, ez a vég, megfertőztem :) ).
És akkor jöjjön az értékelés:


Design:
(szakmai szemmel, de nem túlságosan belemélyedve)

Az első pár google találatban benne volt a sportshoes.hu. Az első amit megnéztem a logo, ami mondhatni rendben van, nem estem hanyatt tőle, de jó, kifejező - de, rágugliztam és... Letisztult, a témának megfelelő kialakítás és színvilág, könnyen kezelhető. Külön kiemelem a tematikus listázást (naranccsal jelölve), nőt, férfi és ezen belül is sportágakra bontva, illetve jobb oldalon is sportáganként megtekinthetjük a kínálatot.

Összességében a design jó, nem *****-os, de teljesen érthető, az aloldalak szépek, az adatlap kidolgozott, minden szükséges információ helyet kapott - nem minden jó helyen, szem előtt van minden.


Használhatóság:

Nagyon egyértelmű, ezért könnyen használható jól kezelhető. Az oldalon belüli keresés rendben van. Végignéztük a teljes kínálatot de csak ez a cipő tetszett neki, amit megértek, mert tényleg nagyon szép - Nike Air Compel, fehér-arany-fekete, utcai cipő. Volt is az ő méretében, el is döntöttük a vásárlást.  

Ami mindenképpen pozitívum a normális termékfotók és a termékenkénti fotók mennyisége - minden oldalról végig tudom vizslatni amit megveszek, személy szerint ezért vagyok a leghálásabb. Belőttük a méretet és már vásároltuk is. Itt megjegyzem, hogy ha az ár nem lett volna a kosár gomb fölött észre se vettem volna, hogy ott van, ezért ezt a negatívumok közé sorolnám, hogy szokatlan helyen van a termék ára és a kosárba rakás, amikor van erre alkalmas hely a termékfotók szomszédságában.

Itt több dologra is felhívnám a figyelmet: egyértelműen látom a méreteket, mi fogyott ki illetve megtudhatom milyen a cipő belső kialakítása. Az árgarancia meglepett, ritkán látok ilyet, ezért jó spórolós módjára rá is kerestem, de az ígéretüket betartották, valóban nem találtam ebből a cipőből olcsóbban sehol! Még elégedettebb lettem, kosárba raktuk.


Kosár, vásárlás véglegesítése:

Ahogy eddig, most is minden egyértelmű, gyors és egyszerű, nem kell egy halom fölösleges lépésen átrágnom magam, hetvenszer ugyanazokat a mezőket kitöltenem. De itt is sikerült meglepniük! A szállítás összege futárral 1200 Ft, de ha feliratkozok a hírlevélre, akkor ezt a díjat elengedik. Persze, hogy lecsaptam erre a lehetőségre is (persze, tudom én, hogy ez csak afféle mézesmadzag, mert nyílván ebben az esetben bele van építve az árba a szállítás is, de akkor is egy gesztus, emellett ha nem fog tetszeni amit a hírlevélben látok akkor egyszerűen leiratkozok - ugye mindenki tudja hogy törvény írja elő a leiratkozási lehetőséget a hírlevelekről?) 

A mezők kitöltése egyszerű, egyértelmű, számlázási adatok egy kattintással kitölthetők. Nagyjából három lépésből áll, de ebből egyet megspórolhattak volna de ennek nem nagy a jelentősége. Újabb jó, hogy egyúttal regisztrálhatok is csak jelszót kell megadnom. A vásárlás véglegesítésekor kapunk egy összegző emailt. 




Kézbesítés, termék kézhezvétele:

Erről még sajnos nincs infóm, mivel ma rendeltem. Remélem minden jól fog zajlani, mert első körben jók a benyomások és máskor is szívesen vásárolnék innen.


UPDATE:

Sajna nem valósult meg a vásárlás, lemondtuk a rendelést, mert másnap találtunk egy pár ezer forinttal olcsóbban egy üzletben egy cipőt, amit azonnal megvettünk, és ez már feleslegessé vált, de összességében a lemondás során a munkatársak nagyon segítőkészek voltak, és hihetetlenül kedvesek, úgyhogy követni fogja másik, megvalósuló rendelés is :)



Fotó: Levendula Café Blog


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez egy személyes blog, kérlek ne használd termékek vagy más oldalak reklámozására a hozzászólásod!