Webshop: Shopline.hu



A shopline-on nagyjából augusztusban vásároltam, tehát nem régen. A bemutató kedvéért az első kezem ügyébe akadó termékeket dobáltam bele a kosárba és egy hétig nem néztem rá az oldalra, majd később megértitek miért. 


Design:
(szakmai szemmel, de nem túlságosan belemélyedve)

Kellemes szín, áttekinthető felület és a nem-termék oldalakon szépen szerkesztett szövegek, képek, modulok. Összeszedett, ezer féle modult és funkciót belepasszíroztak, ugyanakkor nincs zsúfolt érzet. Szépen szerkesztett aloldalak, mozgalmas, kicsit térhatású dekorációk, igényes menülenyílások.

Néhány példa:
Törzsvásárlói program
Ajándékkereső
Kategória lista


Használhatóság:

Összességében jól használható, áttekinthető, nagyon interaktív. Rengeteg opció szerint szűkíthetjük a találatok listáját, akár ár szerint akár kulcsszó alapján keresünk. Szépen szét van bontva minden kategória alkategóriákra, de tekintve, hogy ez az oldal több céget von össze, kvázi egy összetett ezer az egyben webshop ez szükséges is, mert több ezer terméket kell elérhetővé tenni. Emellett temérdek akcióval és akár 70%-os árengedménnyel is várnak minket.

Amit még kiemelnék (és ezért nem nyitottam meg az oldalt egy kerek hétig), hogy ha regisztrált vásárló vagy és egy ideig nem látogatsz el az oldalra de hagytál a kosaradban termékeket legközelebbi fellépéskor rákérdez, hogy szükséged van e még rájuk. Nekem ezzel csak egy problémám van, hogy tapasztalat alapján akciós terméket hagysz benne és pár hét múlva újra vásárolsz, de megtartod az akciós terméket szállításkor már az aktuális áron tudod megvenni, de ezt az online felület nem jelzi. Ez persze kis összegnél nem akkora probléma, de 50%-os akció esetén bosszantó tud lenni.

A képen bejelöltem néhány fontosabb elemet, amit érdemes átbogarászni.



Kosár, vásárlás véglegesítése:

A kosár kezelése könnyű és viszonylag gyors. A kosár megtekintéséhez nem kell új oldalra navigálni, felugró ablakban megtekinthetünk mindent ami fontos, akár azonnal megadhatjuk a kuponkódunkat ha van, a szállítási díj is ki van emelve, fizetendő összeget, megtakarított összeget és jóváírt pontokat is láthatjuk. Mindenképpen jó ez a megoldás, mert sokszor a vásárlás véglegesítésekor szembesülünk olyan részletekkel amik miatt még egy kört kell futni. 
Még egy extra opció az "Ajándékba adom", ami a következőket jelenti: összeállítom a kosaramat, rákattintok a gombra, választhatok egy ajándékkártyát, még az előlapot is kiválaszthatom néhány webshophoz képest ízléses képből, megfogalmazhatom a rá kerülő szöveget és kosárba rakom. 

Megrendeléskor lehetőségünk van egy közös kézbesítési időpontot amennyiben egy hónapban több vásárlás is történt. Ha már regisztráltunk a vásárlás megkezdése előtt, akkor a megrendelés nagyon gyorsa megy, profilunkban a megrendelés állapotát és tartalmát bármikor vissza tudjuk nézni. Hiányolom az "Eddigi megrendeléseim" gombot, jó lenne, mivel iszonyat nagy a kínálat, nem biztos, hogy még egyszer megtaláljuk ugyanazt.


Kézbesítés, termék kézhezvétele:

A kézbesítés és a vele járó mizéria hazavágta az egész vásárlást. 
Két hétig nem érkezett semmi, holott a rendelés leadásakor 5-6 munkanapot írtak. Írtam e-mailt és még egy e-mailt, végül telefonáltam. Már kezdtem arra gyanakodni, hogy a postás végzett hanyag munkát, de nem. A telefonos kisasszony negédes hangon közölte "Mégis mire számítottam, ha ennyi féle terméket rendeltem". Nagyon bízom benne, hogy csak rossz napja volt, mert udvariasan letettem válasz nélkül, mert ha nem, akkor sajnálom, hogy nem olvastam be... 
Pár perc múlva egy jelentősen más hangnemben kommunikáló srác hívott fel, aki elmagyarázta, hogy sok kis cégnek kínálnak online felületet és ennek az összehangolása néha több időbe telik, de a csúszás egy 200 forintos termék miatt van. Amikor megkérdeztem miért nem értesítettek előbb, hogy lemondhassam azt az egy nyomorult terméket, akkor a "tervbe van véve" dolog hangzott el, amivel mindig minden cég takarózik amikor valami nem történik a tervezett szerint. Közel három hét eltelt mire megkaptam a csomagot, mert a lemondott termék után megint átfuttatták az egész rendszeren a rendelést. 
Maga a csomag rendben volt, minden szépen be volt csomagolva és kipárnázva. A termékek színe az esetek felében nem felelet meg az oldalon szereplőnek, és a sminkeknél jelentett problémát.
Sejtettem, hogy nem fog minden simán menni ezért első körben a lámpákat kivéve minden kis összegű tétel volt.

A képek színvilágáért elnézést, de este fényképeztem, mobillal...

Pontrendszer, kuponok:

Minden földi jó gyűjthetünk sok beváltási opcióval. Állandó, általuk összerakott tematikus csomagok vannak, amivel egyetlen bajom van, hogy nagyon ritkán változtatnak rajtuk, hetekig ugyanaz az ajánlat szerepel.

Egy biztos napokig el lehet nézelődni, variálni és bogarászni :)



Fotó: Levendula Café Blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez egy személyes blog, kérlek ne használd termékek vagy más oldalak reklámozására a hozzászólásod!